петък, 1 юни 2012 г.

One Direction искат техен собствен филм!

Момчета от One Direction, сега съобщиха, че се определят като свои забележителности в филм.
''Слънце вестник'' съобщава, че Хари Стайлс, Найъл Хоран, Лиъм Пейн, Зейн Малик и Луи Томлинсън имат желание да се снимат в собствения си филм.
Статията цитира Хари, който казва: "филмите са нещо, което се разглежда. Но това би трябвало да бъде това, което искаме.
"Бихме направя Ромео и Жулиета", както е описана от One Direction, и ние трябва да играеме на части - Найъл ще бъде Жулиета! "
И  Найъл е щастлив казвайки: "Аз наистина нямам нищо против да играя Жулиета, ако съм честен. Аз ще направя всичко, което е добро за групата.
"Аз съм там. Ние всички сме един за друг. "
Питахме One Direction кои биха искали да играят във филма си и Хари каза Орландо Блум, Лиъм каза Taylor Лаутнър от Здрач, Найъл избра Том Фелтън, Луи каза Леонардо Ди Каприо и Зейн избра колегата си Луи.
Вчера дори излезе новина, че Хари е признал желанието да си обръсне косата.

Няма коментари:

Публикуване на коментар